Toimitusehdot
Vaihto- ja palautusoikeus
StalaShopista tilatuilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, pois lukien mittatilaustuotteet. Mittatilaustuotteilla ei ole peruutus-, vaihto-, eikä palautusoikeutta. Palautetuista tilauksista ei hyvitetä toimitus- eikä palautuskuluja. Mikäli olet epävarma tuotteen soveltuvuudesta, ota yhteyttä Stalan asiakaspalveluun ennen ostoa: puhelin 03 882 1133 tai sähköposti sink.sales@stala.com.
Palautukset käsitellään vain kun pakettiin on merkitty Stalalta saatu palautusnumero! Ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi palautustiedot. Noutamatta jätettyä lähetystä ei katsota palautukseksi. Palautettavan tuotteen ja sen pakkauksen tulee olla siinä kunnossa, että tuote voidaan kohtuudella myydä edelleen.
Stala Oy
#Palautusnumero#
Yrittäjänkatu 4
15170 Lahti
Maksetusta summasta vähennetään toimituskulut ja loput palautetaan tilauksella valitun maksutavan mukaisesti, kun tuote on tarkastettu ja tilaus hyväksytty hyvitettäväksi.
Hinnat ja maksutavat
StalaShopissa myytävien tuotteiden voimassa olevat hinnat ilmenevät tuotekorteilla. Hintoihin sisältyy kulloinkin voimassaoleva arvonlisävero, myös yrityksen tekemissä tilauksissa. Stala varaa oikeuden muuttaa hintoja sekä maksuehtoja. Tuotteet toimitetaan verkkopankki-, luottokorttimaksua tai Collector-laskua vastaan (Paytrail). Yritystilauksissa maksutapana toimii luottokortti.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla:
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
Toimitusaika ja -ehdot
Toimitusaika on normaalisti noin 3-7 työpäivää tuotteen saatavuudesta riippuen. Mittatilaustuotteiden ja postilaatikon nimikilpien toimitusaika on pidempi: noin 2-4 viikkoa tilauksesta.
Alle 18-vuotiaalle toimitus on mahdollista vain edunvalvojan (holhoojan) kirjallisella suostumuksella. Stala pidättää oikeuden tilauksen hylkäämiseen.
Toimituskulut
Toimituskulut määräytyvät oheisen taulukon mukaan. 'Kassa'-sivulla voi tarkistaa tilaukselle mahdolliset toimitustavat sekä niiden hinnat.
Toimitustapa
Tuotteet toimitetaan Schenkerillä tai Postnordilla kotimaahan. Asiakas voi kassalla valita palvelun, jolla tuotteet toimitetaan. Stala pidättää oikeuden muuttaa toimitustapaa parhaaksi katsomallaan tavalla, esimerkiksi pakettiautomaatin/noutopistepaketin maksimimittoja suuremmat lähetykset tarvittaessa kotiinkuljetuksella.
Takuu ja huolto
Stala antaa verkkokaupan kautta myymilleen tuotteille kahden vuoden takuun materiaali- ja valmistusvirheiden osalta. Mikäli tilatussa tuotteessa ilmenee vikaa takuuaikana, tulee käyttäjän ottaa välittömästi yhteyttä Stalan asiakaspalveluun. Käyttäjän tulee säilyttää tilauksen yhteydessä saamansa tilausvahvistus / lähete, joka toimii takuutodistuksena.
Erimielisyydet
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).